Αν κάποιος, επιχειρούσε να περιγράψει το life style της Χαλκίδας στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και στη συνέχεια προσπαθούσε να το παρουσιάσει σήμερα, θα φαινόταν στην σημερινή γενιά σαν ξεκαρδιστικό ανέκδοτο. 1972 και η πόλη μας, όπως φυσικά και ολόκληρη η χώρα ζει στους ρυθμούς μιας δικτατορίας, η οποία επιβάλλει παντού ένα ύφος αυστηρά συντηρητικό στη διασκέδαση, στην ελεύθερη έκφραση και ιδιαίτερα στο στυλ της εξωτερικής εμφάνισης, όπου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, γίνεται όλο αυτό καθολικά αποδεκτό. Τα μαγαζιά ανδρικών ειδών πανομοιότυπα μεταξύ τους, με προιόντα σχεδόν ίδια, κάνουν την νεολαία να φαίνετε σαν τρόφιμοι οικοτροφείου και κατηχητικών σχολείων. Ίσως κάποιοι τολμηροί εικοσάρηδες τολμήσουν να πάρουν το λεωφορείο του ΚΤΕΛ(εκείνη την εποχή ελάχιστοι νέοι είχαν αυτοκίνητο να πάνε Αθήνα για να αγοράσουν κάτι ξεχωριστό και μοδάτο). Θεωρείτο μεγάλος μάγκας αυτός που θα κατέβαινε για ψώνια στη πρωτεύουσα και αν μάλιστα ισχυριζόταν ότι οι αγορές έγιναν στο Κολωνάκι. Και ψέμα να ήταν, ποιος θα μπορούσε να το τσεκάρει; Γινόταν αντικείμενο συζήτησης και πολλών σχόλιων. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα της ομοιομορφίας και του γκρίζου τοπίου δημιουργείται ένα μαγαζί, που αφού ακυρώσει όλες τις επικρατούσες νόρμες, θα δημιουργήσει επανάσταση στη μόδα της πόλης. Σε ένα κοινό που η έννοια της Boutique ήταν άγνωστη μέχρι τότε, το συγκεκριμένο μαγαζί φέρνει έναν αέρα lifestyle και από την πρώτη μέρα γίνεται πόλος έλξης ολόκληρου του νομού. O Σωκράτης Αλεξανδρής maître στο ανδρικό κοστούμι και απόφοιτος γερμανικής σχολής υψηλής ραπτικής της Muller, δημιουργεί αυτόν τον επαναστατικό για εκείνη την εποχή χώρο και το όνομά αυτού PLAY BOY 2002. Τα εγκαίνια αποτελούν το κοσμικό γεγονός της πόλης και πλήθος Χαλκιδέων συνωστίζεται με αποτέλεσμα στην Αβάντων να διακόψουν την διέλευση οχημάτων. Όλη η άρχουσα τάξη στη λίστα των καλεσμένων, όμως την παράσταση θα κλέψει η Μαλβίνα Κάραλη , στενή φίλη του Σωκράτη , η οποία με την καθημερινά υπερβατική ζωή της, έχει γίνει η μεγάλη και μοναδική star της πόλης. Το κοινό ξαφνιασμένο, ενώ μέχρι τώρα είχε συνηθίσει τα λεγόμενα καταστήματα νεωτερισμών κάτι σαν τα μαγαζάκια της πλατείας Ομονοίας-για να έχετε μια γενική εικόνα-έρχεται σε επαφή με έναν δίπατο χώρο στα χρώματα του μαύρου και του κόκκινου, κόντρα στο κάτασπρο που κυριαρχούσε. Ντεκόρ από τεράστιους παράξενους σωλήνες με κρυφούς φωτισμούς, οθόνες μέσα και έξω από το μαγαζί, όπου προβάλλονται εικόνες και γενικά πράγματα πρωτόγνωρα που θυμίζουν σινεμά και αληθινή Ευρώπη. Γίνεται μετάκληση Αθηναίου ντεκορατέρ, για να στολίσει τις βιτρίνες που θυμίζουν υπερπαραγωγή και για πρώτη φορά αγοράζονται από επιχειρηματία κούκλες, για να ντυθούν με τα πιο ξεχωριστά ρούχα. Φέρνω άτομο να στολίσει βιτρίνα ανά εικοσαήμερο, ήταν έννοια άγνωστη για τους ντόπιους επιχειρηματίες, για τους οποίους δεν υφίστατο ούτε καν η έννοια της βιτρίνας, παρά μόνο ένας χώρος ενιαίος υπήρχε, ένας χώρος που δεν άλλαζε ποτέ. Ένα άλλο που θα σας φανεί παράξενο, όμως πέρα για πέρα αληθινό εκείνη την εποχή, όλα αυτά τα μαγαζιά, που προανέφερα, διέθεταν για τον άνδρα πουκάμισα, γραβάτες μπουφάν και λοιπά αξεσουάρ, όχι όμως έτοιμο κοστούμι. Έτσι, αν κάποιος ήθελε μια επίσημη εμφάνιση, θα έπρεπε να υποστεί την επώδυνη διαδικασία προβών. Χαμένος χρόνος, αν άλλαζε γνώμη δεν υπήρχε εναλλακτική λύση. Για πρώτη φορά οι Χαλκιδείς μπορούν στο PLAY BOY 2002 να επιλέξουν έτοιμα κλασσικά και μοδάτα κοστούμια με τον ιδιοκτήτη άριστο γνώστη της κοπτικής τέχνης, ο οποίος είναι ο μοναδικός ανάμεσα σε όλους τους επιχειρηματίες που κάνει επιτόπου μεταποίηση. Για πρώτη φορά το PLAY BOY κάνει εισαγωγές από Ιταλία και Αγγλία (κίνηση που κάνουν μόνο κάποια ελάχιστα μαγαζιά του Κολωνακίου). Όμως θα μείνουν απούλητα για περισσότερα από δύο χρόνια επειδή φαντάζουν στα μάτια των πελατών ως πολύ εκκεντρικά. Στην αρχή που δημιουργείται αυτός ο χώρος οι τηλεοράσεις είναι ελάχιστες, διαδίκτυο δεν υπάρχει ούτε περιοδικά μόδας και οι κάτοικοι αμυδρά πληροφορούνται για τη μόδα από την προβολή ταινιών στο σινεμά. Το PLAY BOY 2002 εν κατακλείδι αποτέλεσε σήμα κατατεθέν και σημείο αναφοράς για την πόλη της Χαλκίδας. Μπορούμε αβίαστα να πούμε ότι με την εκπληκτική ποιότητα, τη φινέτσα και το ακριβό του γούστο συνέβαλε σημαντικά στην στυλιστική διαμόρφωση και την αισθητική εξέλιξη των Ευβοιωτών. Το PLAY BOY 2002 με την πάροδο του χρόνου, γίνεται σημείο αναφοράς στους νεολαιίστικους κύκλους, αλλά με μια ευρύτερη γκάμα, αφού αγκαλιάζει και μεγαλύτερες ηλικίες. Αρχές δεκαετίας’90 σε μια περίοδο που η φήμη πλέον έχει απογειωθεί, ο Σωκράτης Αλεξανδρής επιχειρεί την εκ βάθρων ανανέωση της επιχείρησης, σε μια προσπάθεια να συναντήσει τις νέες τάσεις, που κυριαρχούν και απαιτούν ριζικές αλλαγές στις προσταγές των καινούργιων ρευμάτων .Με την έλευση της δεύτερης χιλιετηρίδας το PLAY BOY κόντρα στην πληθώρα των νέων μαγαζιών που ξεπετάγονται καθημερινά, ανθίσταται σθεναρά, διασφαλίζοντας με επιτυχία την μεγάλη του πελατεία. Η επιτυχία θα συνεχίσει με την ίδια διεύθυνση και αφού θα ανανεωθεί για άλλη μια φορά στις αρχές του 2000. Έπειτα, το 2014 τα ηνία αναλαμβάνει ο Γιώργος Αλεξανδρής υιός, ο οποίος είναι απόφοιτος του οικονομικού πανεπιστημίου. Το κατάστημα αναβαθμίζεται εκ νέου, από την αρχή με την επωνυμία Mr Handsome. Νεαροί designers αναλαμβάνουν να φέρουν φρέσκο αέρα στον ανακαινισθέντα χώρο , προσδίδοντας ένα στυλ Νεουορκέζικο . Η προσπάθεια αγκαλιάζεται πάραυτα από το πιο ενημερωμένο κοινό της Χαλκίδας και μέσω internet η εικόνα του Mr Handsome συναντάει την Ελλάδα .Ένας πραγματικά ξεχωριστός χώρος με σταθερές αφίξεις κάθε μήνα από όλο τον κόσμο. Ο Mr Handsome, απευθύνεται σε κείνους που αγαπούν τα μοναδικά κομμάτια, φοβούνται τις ακριβές τιμές και είναι το μέρος όπου η σmοφιστικέ pop συναντά δημιουργίες από το πάνθεο των all time classic επώνυμων ρούχων με αξεσουάρ. Το Mr Handsome ασπάζεται από την πρώτη στιγμή την σχολή της παγκοσμιοποίησης και αυτό που αναμφισβήτητα δεν μπορεί να ακυρωθεί, είναι ότι ακολουθώντας κατά πόδας την Ευρωπαική μόδα είναι αντάξιο των καταστημάτων που κάνουν σουξέ σε μεγαλουπόλεις του δυτικού κόσμου. Μέσα από την δύναμη του internet το Mr Handsome αποκτά δεσμούς με ένα κοινό έξω από τα όρια της Εύβοιας και αυτό περιλαμβάνει έναν υπέροχο νεανικό κόσμο από Κρήτη, ίσα με την ακριτική Αλεξανδρούπολη. Οι καθημερινές παραγγελίες με τα κολακευτικά σχόλια των φίλων, αποδεικνύουν περίτρανα την μοναδικότητα, τις εύπεπτες τιμές των υψηλής αισθητικής προιόντων του Mr Handsome.